31.5.2014

The littlest things that take me there


Laukku: Glitter // Kettuhuivi: Lindex // Kynnet: Eyeko Coral Polish // Rannekorut: Glitter // Bandanahuivi: Glitter // Huulet: Rimmelin Rita Ora huulikiiltokynä sävyssä 600 On Fire // Pöllökaulakoru: Glitter // Ballerinat: Spirit // Musta hiuspanta: Glitter

Yllä olevat kuvat siis esittävät asusteita, joissa viime aikoina olen viihtynyt. Ja kyllä, minä luen huulipunan ja kynsilakankin asusteeksi!

Spiritin ballerinat olen hankkinut jo viime vuonna Tampereella käydessä, mutta ainakin Jyväskylässä niitä on tänäkin vuonna myynnissä. Ja ne ovat ärsyttävän vaikeat pitää puhtaina, ääh.

Käytin aiemmin aina isoja koruja, mutta nyt olen tykästynyt ihan pikkiriikkisiin koruihin. Ne eivät varasta liikaa huomiota, mutta silti täydentävät mukavasti kokonaisuutta.

Ja huiveihin olen ihan hurahtanut! Jenkkityylistä bandana-huivia olen pitänyt varmaan viimeksi ala-asteella, näyttäen joltain marjanpoimijamartalta. Nykyään näytän varmaan kotirouvalta huivi päässä, mutta toisaalta se tuo mieleen ihanat pin-up kuvat.
Myös usamimiä, eli pupunkorvapantaa olen tykännyt kovasti käyttää. Ekan kerran törmäsin usamimiin Catarinan blogissa.

Ja kauniit huivit on ihana sitoa esille yksinkertaiseen laukkuun, tuomaan pientä väriä ja yksityiskohtaa.

Ja minkä hiton takia tämä teksti on mennyt pieneksi, vaikka valitsin ihan normaalikokoisen fontin? Hiton blogger.

Lähetä kommentti