29.8.2014

Tuote joka vaatii treeniä

Ei, ei itse tuote vaadi treenaamista vaan minä tarvitsen treenausta sen käytön kanssa.

Ja mikäpä muukaan olisi kyseessä kuin SheaMoisturen sokerointivaha, josta mainitsin jo hieman aiemmin.


Honey & Black Seed Sugar Waxin hyviä puolia on se, että se on heti käyttövalmis. Sopii siis loistavasti minunlaiselle poropeukalolle, joka onnistuu aiheuttamaan itselleen aina palovammoja lämmitettävien vahojen kanssa.
Purnukan lisäksi tulee kymmenisen kappaletta jäätelötikkuja, joilla vahaa voi noukata purkista ja levittää iholle ja kymmenisen kappaletta liuskoja. Liuskat voi pestä käytön jälkeen, jolloin ne ovat kuivuttuaan taas käyttövalmiita.


Mua niin harmittaa se, että olen lukenut kehuja tästä, mutten itse saa sitä vain millään toimimaan! Muiden avosteluissa oli myös vinkkinä tuotteen lämmitys siitä huolimatta, ettei sitä välttämättä tarvita, mutta ei se itselläni oikein auttanut asiaa.

Olen kokeillut tuotetta käsivarsille, joihin vahan saa levitettyä ohkaisesti ja liuskakin tarttuu napakasti kiinni. Kiskaistessa irti tuntuu kyllä pientä kivutonta nipistelyä, että kyllä sitä jotain karvoja on irronnut - siltä se ei kuitenkaan ole näyttänyt.
Säärissä oli sama juttu.


Kainaloihin taas tuote ei millään meinannut toimia. En tiedä kuinka pitkät kainalokarvat pitäisi oikein kasvattaa, että vaha toimisi niihin. Minulle se ei oikein tule kyseeseen, sillä käyn ainakin 3 kertaa viikossa treeneissä, enkä halua että siellä muut joutuvat katselemaan kainalokarvojani.
Vaha ei siis oikein tartu kainaloon ja kun se joutuu kosketuksiin jännähien kanssa, niin eihän siitä oikein tahdo tulla mitään.
Ehkä pitäisi kokeilla vielä talkin kanssa?



Plussaa siitä että tuote on eläinkokeetonta, eikä karvoja ole lähdetty pikku rottien ja pupusten nahoista irti. Mutta muuten olen hieman pettynyt, niin itseeni kuin tuotteeseenkin. Joko vika on minun karvanpoistotaidoissa, tai sitten tämä ei vain sovi minun karvoille.

Pidän kyllä muutenkin enemmän ilman liuskoja käytettävistä vahoista, kuten vaikkapa Easy Sweetistä. Ehkä pitäisi vain sinnikkäästi yrittää käyttää tämä purnukka loppuun ja informoida sitten, kuinka tämän kanssa sitten lopulta kävi.

2 kommenttia

  1. Koita talkita kainaloiden iho, niin vahan pitäisi tarttua paremmin karvoihin eikä ihoon. Auttaa myös hien kanssa.:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo talkkia on kyllä pitänyt kokeilla, mutta en ole saanut aikaiseksi vain hankkia sitä :'D Toivotaan että se auttaisi!

      Poista