10.11.2014

Viva la Juicy

Teen nyt pienen paljastuksen.

Minulla oli ollut yksi tuoksu kokonaan korkkaamatta ja olin säilyttänyt sitä omassa pahvipakkauksessaan. Se oli tavallaan eräänlainen heräteostos viime joulun aikoihin... sillä se oli tarjouksessa. Alunperin menin ostamaan kyseisen tuoksun äidilleni, mutta sorruinkin sitten ostamaan niitä kaksi: hänelle ja minulle.

Olin aina ajatellut ettei kyseinen tuoksu ole minua varten, sillä kaikki halusivat sen. Onhan se ollut ties kuinka kauan Kicksin myydyimpiä tuoksuja ja nähtävästi on sitä edelleen.

Loka-marraskuun vaihteessa uskaltauduin viimein ensimmäiseen suihkaukseen.


No mikäpä muukaan se tuoksu olisi kuin Juicy Couturen Viva la Juicy.

Minun ei ole ihan helppoa myöntää, että nykyään pidän tästä tuoksusta. Ensimmäisillä kerroilla kun myymälässä tätä tuoksutin, ihmettelin lähinnä miksi erityisesti nuoret tytöt ovat menneet tästä sekaisin. Minun nenääni kun se ei oikein tuoksunut miltään.

Siinä välissä kerkesin haalia muita tuoksuja itselleni ja jätin VLJ:n rauhaan. Välillä saatoin käydä sitä nuuhkaisemassa, mutta vieläkään se ei säväyttänyt.


Kunnes viime vuonna huomasin että hei, tuoksuhan on ihan hyvä iholla!
Alkutuoksussa on mehukasta mandariinia ja villimarjoja. Sydäntuoksussa kuusamaa, gardeniaa ja jasmiinia. Pohjatuoksussa on ambraa, karamellia, praliinia, santelipuuta ja vaniljaa.

Törmäsinpä nyt ensimmäistä kertaa tuohon praliini-sanaankin. Nähtävästi se on hienoksi murskattua krokanttia, joka on tehty karamellisoidusta sokerista ja mantelilastuista.


Nyt kun vanhoja tuoksuja on päässyt suht hyvin loppumaan, uskalsin viimein avata tämän parfyymipullon. Yksi suihkaus riittää hyvin ja tuoksu kestää ihan hyvin iholla. Se ei ole liian hyökkäävä, eikä nyt älyttömän makea kuten jotkut ovat väittäneet ja sopivasti vaniljainen.

Ja onhan pullo aika söpön näköinen fuksianpunaisessa rusetissaan.

Lähetä kommentti