17.3.2015

Diorshow Iconic Overcurl

Viimein voin kertoa hieman Diorin Diorshow Iconic Overcurl maskarasta!

En ole tainnut koskaan edes omistaa mitään näin kallista ripsiväriä, mutta kerta se on ensimmäinenkin! Olen jo aiemmin kertonut kuinka sorruin Kutsu Kauneuteen-tapahtumassa tähän Diorin ripsariin myyjän myynti... esittelypuheen jälkeen: tuuheuttaa, tuo kaarevuutta, oli valittu Cosmopolitanissa(?) parhaimmaksi ripsariksi, mahdollistaa kerrostamisen massan nopean kuivumisen ansiosta jne. Myyjä esitteli myös kuinka ripsaria kuuluu levittää, sillä kuulemma siinä on oma kikkansa jotta saisi parhaimman lopputuloksen, mutta enhän minä sitä kotiin päästyäni enää muistanut.


Overcurlissa on kaareva harja, johon ei tule onneksi liikaa ripsivärimassaa. Pidän myös harjan varren pituudesta; joissain maskaroissa se on niin lyhyt, että tuntuu kuin käsi pitäisi tuoda liian lähelle silmiä ja se taas häiritsee ainakin minua.

Entäs sitten ne ripset?
Minun ripseni ovat luonnostaan aika olemattomat. Sen lisäksi etteivät ne ole kovinkaan tummat, niin eivät ole myöskään erityisen pitkät vaan hyvinkin hentoiset ja... noh, olemattomat. Odotin siis aika paljon tältä ripsarilta.


Mun on pakko myöntää, että olin ensin hieman pettynyt. Kyllä, se tuo pituutta ripsiin. Ei, en tarvitse erikseen ripsientaivutinta. Ja kyllä, se on helppo kerrostaa.
Mutta silti odotin jotain enemmän! Vaikka ikävä tosi asia on, ettei pelkkä ripsiväri voi täysin muuttaa ripsiäni, kuten vaikka yhtäkkiä kasvattamalla niihin ylenpalttista pituutta.

Mutta onhan ero aika selvä omiin luonnollisiin ripseihin verrattuna.

Olen kuitenkin pitänyt maskarasta, vaikka odotin siltä hehkutusten jälkeen hieman enemmän. Mutta rehellisesti sanoen en maksaisi tästä yli 40 euroa.

Maskara pitäisi olla suhteellisen helppo poistaa lämpimällä vedellä. Itsellä se ei kuitenkaan lähtenyt vedellä ihan noin vain, vaan jämähti silmien alle, joten käytän mielelläni meikinpoistoainetta ripsivärin poistoon.


Mikä on teidän kipurajanne ripsivärin hinnassa? Entä mikä on teidän ikisuosikki?

6 kommenttia

  1. Hui samperi miten kallis ripsiväri :'D itsellä taitaa kallein ripsari olla jotain vähän reilun kympin hintaluokkaa ja oon vähän nuuka maksamaan meikeistä muutenkaan suuria summia :D mie en kanssa oikein tykkää jos harjanvarsi on lyhkäinen, en jotenkaan vaan hallihe sitä silloin yhtään! Miulla on myös aivan olemattomat omat ripset, ilman ripsiväriä niitä ei meinaa edes nähdä ja sama toistuu myös kulmakarvoissa :F voi kun pystyisi vaan loihtimaan itselleen ihana tuuheat pitkät ja tummat ripset! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, kirpaisi kyllä maksaa tästä vaikka saikin tarjoushintaan n.36€ - mutta on se silti tyyris! Siksi odotukset oli myös kovat maskaran suhteen.

      Onneksi hyviä vaihtoehtoja löytyy myös edullisista ripsareista. :D
      Ja voi kyllä, minullekin kelpaisi tuuheat pitkät ja tummat ripset! Myös ne kulmakarvat olisivat tervetulleet :D

      Poista
  2. Vaikka kosmetiikkahullu olenkin, taitaa mun kipuraja olla ripsivärin suhteen juurikin tuo 40 euroa. Yleensä maksan sen 20-30 euroa. Saa olla jo aika loistava ripsiväri, jos sorrun maksamaan enemmän :D Voiteesta taas oon joskus pulittanut jopa yli 150 euroa. Se taisi olla mun Sisley-aikoihin. En kyllä siltikään kokenut, että rahat meni kertaakaan hukkaan. Omat investoinnit kullakin, haha :D

    Ostin muuten itsekin tämän saman ripsivärin Sokoksen Kauneusviikoilta. Mua taisi houkuttaa se miniviisikko, joka tuli samassa paketissa :) Meikkaaja käytti samaista palettia vieressä erään naisen meikkiin, ja ihastelin sävyjä jo siinä. Myyjä tietenkin iski heti kertomaan hyvästä tarjouksesta, jossa saa ripsivärin mukana tuon viisikon, ja yritin vastustaa houkutusta, mutta lopulta sitten tepastelin pakkaus kourassani kassalle :D En kyllä ole vielä ehtinyt testaamaan ripsiväriä (enkä viisikkoakaan), mutta tuolla ne odottaa :) Lopputulos näyttää ainakin sun ripsillä hyvältä! Glitz&Glamin Minnakin jo kehui tätä, joten katsotaan miten mun käy. Mähän olen ripsivärien suhteen aika vaativa. Harva pääsee esille blogiinkaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se miniviisikko taisi saada minutkin sortua tähän ja se onneksi lievensi hieman sitä hintaa jota tästä joutui maksamaan. Ja itse olen kovasti tykännyt siitä miniviisikosta! Eikä haittaa että se on pieni, sillä se menee kätevästi käsilaukkuun ja ainakin kerkeää toivottavasti käyttämään loppuun asti ennen kuin vanhenee. :D

      Toivottavasti tykästyt myös maskaraan! :)

      Poista
  3. Ripsiväreissä parikymppiä on mulle maksimi, koska halvalla saa todella hyviä ripsareita. Tilaan Maybellinetkin aina netistä halvemman hinnan takia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullekin yleensä se 20€ on maksimi ja silloinkin nurisen miten tyyris se on... :'D

      Maybellineltä löytyy kyllä hyviä ripsareita - ja edullisiakin! :)

      Poista