20.4.2015

Betty-Lou!

No voihan... en-nyt-kehtaa-sanoa-mikä! Kirjoitin nimittäin hirveän stoorin ja humps, kaikki sitten vain katosi ja en saanut niitä palautettua takaisin. Tyypillistä tuuriani!

Vaikka en nyt tiedä oletteko kiinnostuneita kuulemaan kuinka olen ollut intoutunut viime aikoina aurinkopuutereihin (olin kirjoittanut siitä aika mukavasti monen monta riviä). Jotenkin ne ovat vetäneet minua puoleensa tulikärpäsen tavoin valoa kohti, etenkin talven jälkeen kun kasvot näyttävät jotenkin niin... valjuilta.

Vaikka omistan jo yhden aurinkopuuterin ja vaikka olenkin ostolakossa, niin en voinut olla sortumatta tähän:


The Balmin Betty-Lou Manizer huhuili minulle niin söötillä pakkauksellaan kuin kehuilla, joita se oli saanut etenkin ulkomaalaisilta kauneusbloggaajilta.
Monet - myös suomalaisista - bloggaajista ovat kehuneet erityisesti Mary-Lou Manizer korostuspuuteria, joka kieltämättä näyttää myös oikein hyvältä. Mutta minä halusin tällä kertaa tummaverikön, katsotaan jos joskus hamassa tulevaisuudessa haluaisin myös vaalean - tai ehkä jopa sen punapäänkin.

Mutta oikeasti, mitä voisin tehdä tuolla pahvipakkauksella, kun en millään raaskisi heittää sitä pois? Onneksi kuva on myös itse arskapuuterin rasian kannessa, mutta silti!


Betty-Lou on hohtava, muttei yhtään glitterinen aurinkopuuteri. Sen sävy on lämmin ja kuparinen ja epäilen että se voi olla joillekin hyvin vaaleilla kasvoilla taittaa ehkä enemmän oranssiin kuin ruskeaan. Itsekin olin hieman kahden vaiheilla että onko sävy liian lämmin minulle, vaikka ihoni sävy on enemmän lämmin kuin viileä, mutta uskon että kesällä aurinkopuuteri korostaa vielä kauniimmin hipiää, kun ihoni saa hieman enemmän päivetystä auringonvalosta.
Puuteri on myös niin pigmenttinen, että sen kanssa pitää olla melko varovainen - minullakin tuli ensimmäisellä kerralla liikaa vaikka vain pyyhkäisin puuterisivellintä kerran kevyesti. Malttia siis tämän kanssa!

Olen kuitenkin tyytyväinen puuteriin ja odotan innolla, kuinka pääsen käyttämään tätä oikein kunnolla. Varmasti Betty-Lou tulee mätsäämään hyvin yhteen the Balmin Valley Girl-huulikiiltoni kanssa, joka on edelleen yksi suosikeistani mitä kiiltoihin tulee.

* * *
Ihastuttaako the Balmin pakkaukset myös teitä?
Millainen rangaistus olisi hyvä siitä, että ostin ostolakoon aikana "tarpeettoman" tuotteen?

4 kommenttia

  1. Näyttää varmasti kauniilta ruskettuneella kesäiholla! :) Multa löytyy sarjan voidemainen Highlighter vielä avaamattomana. Pian pääsee sekin käyttöön :) Vastaanlaista tuotetta olen käyttänyt jo pitkään toiselta merkiltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. varmasti! :)
      Toivottavasti highlighter on hyvä kun otat sen käyttöön :)

      Poista
  2. TheBalm on ihana! :) Multa löytyy just toi Mary-Lou Manizer, josta oon tykännyt tosi paljon. Ihan loistotuote! Balmsai paletti löytyy myös sekä Balmgirls nude huulipuna. Bahama Mama kiinnostaa kovasti ja samoin TheBalmin poskipunat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee toinenkin theBalmin tykkääjä! :)
      Bahama Mama houkutteli kyllä kans kovasti! :) ja poskipunat myös, niiden pakkauksetkin kun ovat niin ihania.
      Myös luomiväripaletit on alkanut itseä kovasti kiinnostaa merkiltä viime aikoina... :D

      Poista