8.4.2015

Viime viikkojen kolmikko

Vilkaistaanko pitkästä aikaa niitä meikkejä, joita olen viime aikoina käyttänyt eniten?

Itse asiassa olen käyttänyt aika tasaisesti useampaa tuotetta, sillä haluan kovasti kuluttaa meikkejäni loppuun saadakseni meikkivarastoni pienenemään. Huulipunia ja -kiiltoja olen vaihdellut päivittäin, kuin myös poskipunaa silloin kun sitä olen vain sipaissut poskipäille. Myös aurinkopuuteri on ollut kovassa käytössä viime aikoina ja voi kuinka kaipaankaan jotain uutta arskaa kokeiluun - mutta yritän hillitä itseni!

Mutta on pari tuotetta, jotka tarttuvat lähes aina näppeihini ja jotka ovat saaneet minut ihastumaan niihin.


Diorin miniviisikosta erityisesti sen vaalein sävy on ollut kovassa käytössä. Toisinaan olen haaveillut tästä täysikokoista versiota, sillä olen tykästynyt kovasti sen sävyihin. Ainoastaan keskimmäistä ruskean sävyä en juuri ole käyttänyt, muita kyllä sitten senkin edestä. Koitetaan nyt silti kuluttaa ensin tämä loppuun!
Paremman kuvan miniviisikosta löydät täältä.

Myönnän myös että olen kovin tykästynyt Diorshow Iconic Overcurl-maskaraan, joka saa olemattomat ripseni näkyville. Tietysti tätä tulee käytettyä myös senkin vuoksi, että se on ainoa maskara joka on itselläni käytössä ja uskon myös, että tulen ikävöimään sitä kun se loppuu (aion kyllä jatkossa hankkia halvemman maskaran). Diorshowsta olen aiemmin kirjoittanut täällä.

IsaDoran Inliner Kajal sävyssä 56 Blonde taas on ollut väsyneen ilmeen pelastus (etenkin flunssailmeen). Tuotteessa on hyvä hinta/laatu-suhde ja alunperin tarkoituksenani oli hankkia paljon kehuttu musta sävy, mutta niitä ei löytynyt mistään. Olen kuitenkin iloinen siitä, että ostin sen sijasta tämän blondin sävyn - tämäkin taisi olla viimeinen, jonka hyllystä nappasin!

* * *
Mitä te olette käyttäneet eniten viime aikoina?

2 kommenttia

  1. Lumenen BB-voidetta, Makeup Revolutionin nestemäistä poskipunaa, ripsaria, Rimmelin kulmageeliä ja eyelineria! Niillä nuutunut ilme pirteämmäksi. Se on kumma, miten lisääntyvä valo saakin aluksi olon ihan valjuksi. Onneksi tämä perusarsenaali levittyy naamaan valonnopeudella. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noillahan on hyvä aloittaa päivä! :)
      Nyt kun on taas valoisampaa. niin tuntuu kuin naamakin tarvitsisi sitä valoa lisää kosmetiikan avulla ennen kuin kesä taas koittaa :D

      Poista