30.6.2015

Kesäkuun suosikkeja

Kesäkuu lähenee jo hyvin loppuaan. Tämä ei kuitenkaan ole kuukauden loppuneet-postaus (se tulee sitten heinäkuun puolella), vaan käydään läpi tuotteita joita olen tykännyt käyttää kuukauden aikana.


Aluksi en osannut oikein lämmetä Lumenen CC-meikkivoiteelle, vaikka sitä oli hehkutettu monessa paikkaa ja muistaakseni myös siskoni oli kehunut sitä joskus minulle. Kesti aikansa ennen kuin lämpenin tälle tuotteelle ja se onkin nyt kesällä syrjäyttänyt mineraalimeikkipuuterin käytön. Toimii!

Victoria's Secretin Pear Glacè vartalosuihke taas on ollut näin kesällä helppo ja vähän turvallinenkin valinta, sillä tuoksu ei ole liian voimakas vaan kevyt ja melko kesäinenkin. Tätä voi huoletta suihkia vaikka kuinka paljon ilman että se tuoksuisi liikaa jonkun toisenkin nenälle.

Urtekramin Aloe vera kristallideodorantti taas on ollut positiivinen yllättäjä hinta/laatu-suhteeltaan - ja kyllä sen eron huomaa, jos tätä ei muista sipaista kainaloihin. Tuotteesta olen aiemmin kirjoitellut täällä.

Gwdihwin Nail Wizard kynsivoide taas on sekä minun että poikaystävän lemppari. Kynsinauhat kiittävät ja onhan tuo purkki niin söpö, tuitui! Voisin ostaa siis toiste (tai kuten poikaystävä sanoi, että sitä ostetaan toistekin) Gwdihwin tuotteista olen kirjoitellut aiemmin täällä.

* * *
Mitkä on ollut teidän kesäkuun lemppareita?

4 kommenttia

  1. Pitäisi kokeilla tuota kristallideodoranttia, koska olen kerran iHerbistä sellaisen ostanut ja se jätti vain kainalot märiksi. Mutta kiinnostaisi kyllä ostaa joku luonnollisempi vaihtoehto :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä yllätyin siitä miten hyvin urtekramin dödö piti ikävän hajun poissa! Kiinnostus heräsi muitakin tuotteita kohtaan kun eivät ole hinnalla pilattuja :)

      Poista
  2. Reissussa on Jane Iredalen puristepohja ihan ehdoton, niin nopea levittää aamulla, eikä tarvitse erillistä puuterointia. Myös essencen kulmakynä on ollut mieleen, ostin jo toisen kappaleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyykin muistaa tuo essencen kulmakynä kun on sen tarpeen! :) Jane Iredalea en taas koskaan ole kokeillut vaikka kovasti tuotteita kehutaan

      Poista