3.6.2015

Oranssin karusellin pauloissa

Olen itsestäni tällä hetkellä melko ylpeä!

Vaikka ostolakkoni suhteen on sattunut pieniä lipsahduksia, niin olen silti pitänyt pintani suurimpien heikkouksieni kohdalla: huulimeikkien. Kauppojen hyllyt ovat kiusoitelleet minua ihanilla uutuuksilla, niin että olen välillä hammasta purren joutunut kieltäytymään houkuttelevista sävyistä ja palaamaan takaisin oman pienen huulimeikkivarastoni luokse.

Tällä kertaa halusin kuitenkin palkita hieman itseäni ja ostin uuden huulikiillon "kesää varten". Ja jos ihan rehellisiä ollaan, olen kyseistä tuotetta katsellut sillä silmällä jo viime vuodesta asti, mutten koskaan kuvitellut että oikeasti ostaisin sen vielä itselleni.

Tämä kyseinen huulikiilto on Lancômen Lip Lover huulikiilto sävyssä 336 Orange Manège.


Lip Lover-huulikiillot tuntuivat viime vuonna ihastuttavan monia, eikä ihme. Korkin saa käteväsi auki vain pikkuista nappia painamalla ja Lip Lovereista löytyy monia ihastuttavia sävyjä, että itselle meinasi tulla ihan päättämisen vaikeutta. Orange  Manège on kuitenkin puhutellut minua aina eniten, vaikka tiedän sortuvani liian usein oranssin taikka korallin sävyihin - mutta ei kaduta yhtään!


Kiilto näyttää pakkauksessaan melko voimakkaalta sävyltä, joka kuitenkin huulilla on paljon hillitympi eikä niin oranssi kuin mitä voisi luulla. Kiilto tuntuu myös oikeasti kosteuttavan huulia, eikä kuivattavan kuten joidenkin huulikiiltojen kanssa käy kun ne kuluvat hiljalleen pois.

Olen ollut aika innoissani kiillon sävystä, jota on ollut mukava sipaista huulille ihan vain jo kauppaan lähtiessä. Toisaalta myös pelkään, että kulutan kiillon loppuun jo ennen aikojaan, mutta parempi sekin kuin jäädä käyttämättömänä pyörimään meikkipussin pohjalle.

* * *
Muita Lip Lover-huulikiiltoihin ihastuneita?

4 kommenttia

  1. Ihana kesäsävy! Mulla on tosin jäänyt huulikiillot kokonaan käyttämättä, ja nykyään suosin kiiltopunia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minustakin tämä on juurikin hyvä kesäsävy :D olen tykännyt kyllä käyttää kovasti :)

      Kiiltopunille olisi varmasti myös täällä suunnalla käyttöä, kun vain sopiva sattuisi kohdalle :D

      Poista