31.8.2015

Elokuun loppuneet

Pää lyö hieman tyhjää: tekisi niin mieli sanoa jotain nasevaa tai repäisevää, mutta kun mitään ei vain tule mieleen! Jospa siis siirrytään ihan suosiolla ja ilman turhia turinoita katsomaan, mitä oikein kulutin elokuun aikana loppuun:


Lumene Arctic Aqua 24H tasapainottava kosteusemulsio - Tarpeeksi kevyt kesäkäyttöön ja toiminut hyvin meikin alla. Kuivemmille ihoalueille tarvitsi kuitenkin kosteuttavampaa voidetta. Olen ostanut tätä lähinnä aina tarjoushintaan (n. 5-6€), jolloin sen hinta-laatusuhde on mielestäni ollut hyvin kohdallaan

theBalm Balm Shelter huulikiilto, sävy Valley Girl - Vautsi vau, kerrankin huulimeikki jonka oikeasti käytin loppuun! Ehkä pari tippaa saattaa vielä pohjalla olla, mutta niitä olikin jo hankala saaa sieltä. Kiilto olikin eniten käytetyin ja luottotuotteeni, joka sopi niin kauppareissuille, "meikittömään" meikkiin ja illan viettoon. Hyvä koostumus, joka ei ollut liian tahmea ja sävyyn tykästyin aina vain enemmän kun sitä aloin käyttämään. Voisin kuvitella hankkivani toiste vaikka jonkin toisen sävyisen Balm Shelter huulikiillon. Plussaa kiillon aurinkosuojakertoimesta! Huulikiillosta olen aiemmin kertonut täällä.

Flow mineraalimeikkipuuteri, sävy Peach - Olen niin tyytyväinen kun tämä vihdoin loppui, koska olin niin kettuununut siitä että olin valinut liian tumman ja oranssin sävyn itselleni! Näin kesällä se ei kuitenkaan haitannut ihan niin paljoa, sillä pystyihän tällä valehtelemaan omaavansa feikkirusketuksen. Alussa puuteri ei meinannut millään toimia ihollani, mutta kesällä ei ollut mitään ongelmaa: puuteri levittyi tasaisesti ja kauniisti heti kun ihoni kunto parani. Voi olla että tulen hankkimaan Flown puuterin toiste vaaleammassa sävyssä, jolloin on parempi sanoa oliko puuteri itselle mieluinen kun sävykin täsmää paremmin. Tuotteesta olen aiemmin kertonut täällä.


Yves Rocher Hydra Végétal misellivesi - Olen ollut siihen niin tyytyväinen, että ostin sitä jo toisen putilon heti perään. Ei kuivata ihoa ja putsaa meikkirippeet hyvin pois. Etenkin laiskoina päivinä ollut hyvä käyttää.

Glissin hiusöljy - Hyvä hintalaatu-suhde, jota voisin kuvitella hankkivani toiste. Valitettavasti käyttöä hankaloitti mystinen purkin hajoaminen pohjasta, josta olen kertonut aiemmin täällä. Myös itse hiusöljystä löytyy oma arvio täällä.

Urtekram Aloe Vera deo crystal deodorantista olen kirjoittanut aiemmin täällä. Voisin jopa kuvitella hankkivani tätä joskus toistekin!

* * *
Onko vaikea uskoa, että huomenna on jo syyskuu?
Nyt minä painun nukkumaan ennen kuin nukahdan läppärin päälle, hyvää yötä!

8 kommenttia

  1. Mäkin olen kesällä käyttänyt tuota Lumenen voidetta, mutta onkohan se katoamassa valikoimista, koska sitä enää näe kuin alehintaan. Varmaan se Livboxin mukana tullut purkissa oleva Arctic aqua voide on syrjäyttämässä tämän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin tuntuu että purkissa oleva syrjäyttää tuuboversion, kun se on aina alessa :P

      Poista
  2. Täytyy ehdottomasti tilata tollanen Yves Rocherin misellivesi, kun seuraavan kerran sieltä jotain tilailen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti sitten vain tykkäät siitä, etten aiheuta pettymystä kehujeni jälkeen! ;D

      Poista
  3. mulla on myös käytössä tuo Flow:n puuteri :3 Pitääpä testata tuota yvesin misellivettä! Vaikuttaa mielenkiintoiselta :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy kyllä jossain vaiheessa hankkia Flowsta se vaaleampi sävy, jos se sitten kolahtaisi enemmän. :D se näytti kuitenkin muuten hyvältä ainakin kesällä, sävy vain oli väärä!

      Poista
  4. Mua niin kiinnostais kokeilla misellivettä! Täytyy ostaa joku testiin heti, kun saan opintotuen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin tekis mieli kokeilla myös muiden merkkien misellejä! :D

      Poista