17.9.2015

UD Naked Smoky

Ei vitsit miten innoissani olenkaan!

Beautify.fi järjesti taannoin kilpailun, jossa kahdella onnekkaalla oli mahdollisuus voittaa aika herkku palkinto. Ja kuinka ollakaan että minä olin toinen onnekkaista (niin noh, miksi muuten olisin aloittanut postauksen noilla parilla virkkeellä?). Ja se palkintohan oli mitäpä muuta kuin aivan huikea!


Oikeasti, UD:n nakupaletti Naked Smoky!

Omasta meikkipussusta löytyy ennestään jo Naked Basics, joka onkin käytössä lähes joka meikissäni. Onkin siis aika loistavaa kun nyt löytyy isompi nakupaletti ja olenkin jo jonkin aikaa kaivannut harmahtavia ja sinertäviä luomivärisävyjä (joista etenkin viimeksi mainittu saa poikakaverin käsikarvat kauhusta pystyyn).

Mutta katsotaanpas miltä itse paletti näyttää, sillä yllä oleva kuva on vain sen pahvipakkaus:

Joo en ole viitsinyt irrottaa edes suojamuovia peilistä...!

Jos verrataan kolmeen aiempaan 12 luomivärin nakupaletteihin, niin Smokyssa ulkoasu on sotkuisen koristeellisempi ja luomivärien sävyt synkemmät - oikeastaan juuri sellaisia, joita smokymeikkiin olettaisi tulevan. Paletista löytyy hohtavien sävyjen lisäksi myös mattasävyjä. Itsehän taas olen juurikin mattaluomivärien ystävä, vaikka usein hohtavammat ovatkin niitä kauniimpia, mutta näin raskasluomisena matat eivät tee luomista entistä raskaamman näköisiä.
 En tiedä millainen mekanismi aiemmissa Naked-paleteissa on ollut, mutta tässä Smokyssa se on magneetilla toimiva, joten sitä ei tarvitse napsaista auki niin että kynnet lohkeavat tai puristaa kiinni. Paletissa on myös kaksipäinen luomivärisivellin ja pakkauksen mukana tuli myös ohjeet neljän eri silmämeikin tekoon.

Tässä vielä swatchit jokaisesta sävstä paljaalla kädellä ilman minkäänlaista primeria tms:


High, Dirtysweet, Radar, Armor


Slanted, Dagger, Black Market, Smolder


Password, Whiskey, Combust, Thirteen

Olen ollut tästä paletista niin innoissani, etten ole vielä kerennyt testaamaan näitä silmäluomille asti...! Näin alkuun erityisesti High, Radar ja Dirtysweet miellyttävät silmää ja epäilen myös että Combust voi joutua aika kovalle käytölle, vaikka se ei oikein tahdokaan tuosta swatchista kunnolla erottua. Dagger on myös sellainen sininen jota voisin käyttää ainakin iltamenoissa (tai oikein sateisen synkkinä syyspäivinä, ah!). En malta odottaa viikonloppua, kun pääsen testailemaan palettia tositoimissa!

Tällainen pikapäivitys tänne blogin puolelle! Olen kärsinyt lievästi oireilevasta nuhasta ja aika on muutenkin tuntunut hieman rajalliselta viime aikoina, sillä olen onnistunut hyvin aina nukahtamaan kun olen tullut kotiin. Pahoittelen siis jos kirjoitus on myös vähän tökkivämpää tällä kertaa...!

Eli mitä teille kuuluu?
Onko Naked Smoky himotuslistalla?

8 kommenttia

  1. Oooohhh!! :o Ihan huippua että sulla kävi arpaonni! Mun mielestä tää on ehkä kaikista kaunein ulkomuodoltaan nousta nakupaleteista, tykkään erityisesti tosta savukuviosta tossa kannessa. Sävymaailmaltaan tää ei ehkä ihan niin paljoa houkuta kun muut Nakedit (varsinkin kolmonen...), mutta swatchit näytti tosi näteiltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin tässä on nätein ulkoasu. :D
      Kolmosessa on kyllä tosi nätit sävyt ja se oli ainoa nakupaletti joka kiinnitti huomioni, 1 ja 2 kohdalla en oikein osannut ymmärtää sitä hypetystä mutta 3 sitten oli eri juttu... :D

      Ja tässä on kyllä nätit sävyt ja onnistuu ihan arki kuin iltameikinkin teko!

      Poista
  2. Oijoi ihanalta näyttää! Mulla on vaan naku 1, mut oon oon haaveillu kylmemmän sävyisestä paletista. Saa nähdä tuunko kuitenkaan tätäkään hankkimaan, kun oon ylipäätään niin laiska käyttämään luomivärejä.. :D Mut aivan ihania sävyjä!! Mitä kaikkee noilla saiskaan aikaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon hiljattain innostanut luomivärien käytöstä niin nyt tulee paletillekin käyttöä! :)
      Ja niinpä, sävyt on ihania ja niillä voisi tehdä vaikka mitä, että tulee oikein päättämisen vaikeus millä aloittaisi... :D

      Poista
  3. Oiii nyt iski kyllä pienoinen (tai oikeestaan vähän suurempikin :D) kateus! Toi on ollut jo jonkin aikaa mun ostoslistallani, sävyt näyttää ihan täydellisiltä :) Toi on niin pakko munkin saada itselleni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! Kyllä itsekin jo mietin että pitääkö ostaa jos arpaonni ei suosikaan :'D

      Poista
  4. On tuo kyllä upea paletti! Mä haluun kaikki Naked paletit :D
    Ostin juuri Naked Basicsin ja on nuo UD:n luomivärit kyllä älyttömän hyvälaatuisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pigmenttisyys on UD:n luomiväreissä kyllä aivan loistava!
      Basics kuuluu kyllä ehdottomasti meikkipussin perusvarustukseen. :D Ja Naked 3-paletti houkuttelisi myös kovasti!

      Poista