15.2.2016

Tammikuun loppuneet

Heippa vain kaikille!

Pakko jo näin heti alkuun myöntää, että bloggaaminen on tuntunut tökkivän pahasti viime aikoina ja jo sen vuoksi kuukauden loppuneet tulee vasta nyt. Toisaalta en ole viime aikoina muutenkaan paljoa meikannut ja tällä hetkellä on muutenkin pitänyt hieman kiirettä. Älkää siis ihmetelkö jos täällä saattaa olla hieman hiljaista!

Viimeisen viikon aikana olen pyrkinyt myös parantamaan ihoni kuntoa Basiron AC-voiteella, jonka käytön jälkeen katson onko tarpeellista marssia suoraan ihotautilääkärille hoitamaan iho-ongelmani kuntoon. Halpaa lystiähän se ei ole, mutta eiköhän kaikki konstit ole jo kokeiltu viimeisten vuosien aikana. Basironin käytöstä on tarkoitus kirjoittaa kokemuksia tänne blogiinkin sitten ensi kuussa ja kuvien avustuksella voikin katsoa onko siitä ollut minulle mitään apua.

Mutta nyt tammikuun loppuneisiin!


Montagne Jeunesse goji-marja ja granaattiomena syväpuhdistava ja ravitseva kasvonaamio - Tästä tykkäsin! Ensin pelkäsin että tämä olisi hutiostos koska minuutin ajan ihoani kihelmöi naamion levityksestä, mutta sitten se loppui ja naamio tuntui enemmän mukavasti viilentävältä. Myös lopputulos oli hyvä: iho oli pehmeä ja silkoinen ja ihohuokosetkin olivat pienentyneet!
Nykyään nämä naamiot löytyvät 7th Heaven-nimisinä kaupoista, mutta itse en enää äkännyt juuri tätä naamiota nimen uudistuksen myötä.

Meow Cosmetics mineraalimeikkipohja - Vanha tuttu ja aina yhtä hyvä.

Yves Rocher eyeliner - Ihan hyvä, mutta kapeampi, ohuempi ja taipuisampi sivellin on enemmän mieleeni joten en varmaan tule hankkimaan tätä toiste. Aiemmin olen tästä kirjoitellut täällä.

Facy 4 Elements Gold Pearl Silk Collagen kangasnaamio - Tässä kasvonaamiossa oli siis kultajauhetta, joten luulisi tällaisen kullan ystävän olevan siitä innoissaan. Toisin kuitenkin kävi, sillä itseäni lähinnä ärsytti kuinka kultapölyä jäi kasvoille naamion jälkeen, sormenpäistä puhumattakaan.

 Urban Decay Gwen Stefani-huulipunanäytteet  - Näistä olen kertonut täällä.


Sunsilk kuivashampoo - No jaa, ei paras mutta ei silti huonoinkaan jota olen käyttänyt. Oikeastaan vähän mitään sanomaton. Näitä on vielä kaksi purkkia jäljellä kun tarjouksesta ostin, joten enköhän ne kuitenkin vielä käytä loppuun mutta muuten en taida hankkia tätä jatkossa.

The Body Shop Honeymania vartalovoi - Olen tyytyväinen että tämä 400ml purkki viimein loppui, sillä pelkäsin että se kerkeäisi vielä vanhentumaan. Tuskin tulen siis enää hankkimaan noin isoa purkkia vaikka se tulisikin edullisemmaksi litrahinnaltaan. Tuoksu oli kiva, ei tökkinyt missään vaiheessa! Aiemmin olen kirjoittanut tuotteesta täällä.

Yves Rocher Riche Créme yövoide - Tätä käytin silloin tällöin ennen nukkumaan menoa, joten sen käyttö ei ollut kovin säännöllistä. Hyvin perusrasvamaisen tuoksuinen ja tuntuinen voide.

_____________

Oliko tuttuja tuotteita?

4 kommenttia

  1. Mä oon testannut tota samaa Montagne Jeunessen kasvonaamiota ja se aiheutti tosi pahaa kasvojen kirvelyä mulla. Mä en tosin jäänyt odottamaan, josko se menisi ohi, mutta hetken sitä koitin kasvoille levittää ja se vaan yltyi ja yltyi ja lopulta katsoin parhaaksi pestä sen pois. Ehkä tollaset syväpuhdistavat naamiot ei muutenkaan oo niitä parhaita mahdollisia mun superherkälle iholleni :D

    Mä meinasin tilata itelleni jokin aika sitten tollasen 400 ml kokoisen TBS:n vartalovoin, mutta lopulta ajattelin, etten saisi ikinä käytettyä loppuun tollasta :D Ehkä hyvä näin, kun musta tuntuu, että noiden 200 ml kokoistenkin purkkien kanssa on hirveä työ!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi ettei naamio sopinut! Jotkut tuotteet tahtovat itselläkin kirvellä niin paljoa ettei pysty käyttämään. :/ Ja juurikin ne ovat niitä syväpuhdistavia naamioita.

      Tuo 400ml oli kyllä turhan iso. Kesällä rasva on liian tuhtia käytettäväksi, sillä silloin se vain rullaa iholta pois ja itse en ainakaan yhtenä talvena saanut tuota kulutettua. :D

      Poista
  2. Mä käytän Basiron AC-voidetta finneille ja mulla se auttaa nopeasti. Toisaalta mulla ei ole kovinkaan pahoja iho-ongelmia, vaan näpyt johtuvat yleensä joko ruokavaliosta tai hormoonitoiminnasta. Apteekkari ei olisi halunnut myydä koko Basironia mulle, ilmeisestyi hänen mielestä en olisi tarvinnut koko voidetta. Mutta mähän voiteen ostin ja oon kyllä ollut tyytyväinen :)

    The Body Shopin Honeymania on ihana tuoksu! Mulla onkin sitä suihkugeeliä kevättä odottelemassa, nykyisen suihkugeelin jälkeen taidankin ottaa sen käyttöön :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apteekissa henkilökunta tuntui suhtautuvan kyllä varoen Basironiin, sillä minuakin varoiteltiin käyttämästä sitä. Ehkä sitten meikki huijaa niin, ettei henkilökunta huomaa että oikeasti voidetta tarvitseva kärsii näpyistä vai olettavatko he että sitä käytetään todella näppyisille kasvoille? Toisaalta ymmärrän että voiteesta varoitellaan jottei sitä vain käytä väärin, sillä kuivattaahan se melkoisesti ihoa. :D

      Honeymania tuoksuu ihanalle! Pitäisi itsekin joskus hankkia se suihkugeelinä :D

      Poista